interjú · projekt

LOL hét: Karakterinterjú a Szívzűrterápia strébereknek szereplőgárdájával

lolprojektfotowp

Találkozz a Spanish Forks High kockáival!

Karakterismertetők és interjú: Avery Shaw, Grayson Kennedy, Aiden Kennedy, Brandon Campbell, Libby Garrett, Levi Engel, Tara Lindsay, azaz: a Spanish Forks tudósklubjának tagjai

Egy igazi kocka csak annyit ér mint a klubja, így szeretném nektek bemutatni a Spanish Forks Gimnázium tudósklubját, vagy ahogy Grayson nevezi, a kockaklubbot.

(K= kérdező)

K: Szóval, kezdésnek miért nem mutatkoztok be? Mondjátok el a neveteket, a tudósklubban betöltött pozíciótokat, és néhány szót magatokról. Kezdjük a két kedvencünkkel: Avery Shaw és Grayson Kennedy.


Név: Avery Shaw

Évfolyam: végzős

Tudósklubban betöltött szerep: társelnök

Tudományos érdeklődés: fizika

Mi akar lenni: űrmérnök

Kedvenc szín: kék

Kedvenc TV műsor: Állítólag

Hobbik: olvasás, dokumentum filmek nézése, biliárd és pool, korrepetálás, síelés, múzeum látogatás


Név: Grayson Kennedy

Tudósklubban betöltött szerep: korábbi tag

Évfolyam: elsőéves a Utah Valley főiskolán

Tudományos érdeklődés: társadalomtudományok

Mi akar lenni: szociálpszichológus

Kedvenc szín: narancssárga

Kedvenc TV műsor: Utah Jazz Games

Hobbik: kosárlabda, tánc, filmek, bulik, snowboard, edzés


Név: Aiden Kennedy

Tudósklubban betöltött szerep: társelnök

Évfolyam: végzős

Tudományos érdeklődés: fizika

Mi akar lenni: újságíró

Kedvenc szín: piros

Kedvenc TV műsor: híradó

Hobbik: vitázás, snowboardozás, dokumentumfilmek nézése, olvasás, múzeumok látogatása, írás


Név: Brandon Campbell

Tudósklubban betöltött szerep: alelnök

Évfolyam: 11.

Tudományos érdeklődés: biokémia

Mi akar lenni: biokémikus

Kedvenc szín: zöld

Kedvenc TV műsor: Dr. House, Rejtélyes diagnózis

Hobbik: olvasás, társasjátékozás, szókirakós játékok, bébicsőszködés, kutatás, tudományos kísérletek, múzeumok látogatása, barátokkal lógás


Név: Elizabeth „Libby” Garrett

Tudósklubban betöltött szerep: titkár

Évfolyam: végzős

Tudományos érdeklődés: csillagászat

Mi akar lenni: még nem biztos benne, de király lesz

Kedvenc szín: lila

Kedvenc TV műsor: Bizarr Vészhelyzetek

Hobbik: snowboard, freeboard, gördeszka, olvasás, csillaglesés, korrepetálás, macskák, fura betegségek után való kutatás, romantikus vígjátékok


Név: Levi Engel

Tudósklubban betöltött szerep: kincstáras

Évfolyam: 11.

Tudományos érdeklődés: informatika, nanotechnológia

Mi akar lenni: videojáték tervező

Kedvenc szín: kék

Kedvenc TV műsor: Doctor Who

Hobbik: szerepjáték, olvasás, filmek, társasjátékozás, videojátékok, science fiction és fantasy


Név: Tara Lindsay

Tudósklubban betöltött szerep: legújabb tag

Évfolyam: 9.

Tudományos érdeklődés: biológia

Mi akar lenni: tengerbiológus

Kedvenc szín: rózsaszín

Kedvenc TV műsor: Downtown Abbey

Hobbik: olvasás, zene, filmek, állatok, kempingezés, horgászat, kirándulás, úszás, reneszánsz vásárok, hajfonás


Karakter interjú:

K: Hűha! Úgy tűnik, nem semmi tudóspalánták gyűltek itt össze a mai napon. Köszönöm mindenkinek, hogy eljött!

Avery: Ez csak természetes! Annyi minden történik most, hogy Libby története is megjelenik, nagyon örülünk, hogy itt lehetünk.

K: Nos, kezdjük talán a két társelnökünkkel. Mind hallottunk a tavalyi év tudományos projekt sikeréről. Hogy éreztek azzal kapcsolatban, hogy ekkora dicsőséget szereztetek az iskolának, különösen valami olyasmivel, ami számotokra egyben rettentő személyes is volt?

Grayson: *felhorkan* Dicsőséget? Mr. Waldennek, esetleg. A tudósklub nem kap semmiféle megkülönböztetést senkitől a suliban. Senki nem is tudja rajtunk kívül, hogy nyertünk. Még most sem, hogy kiraktuk azt a hatalmas trófeát a vitrinbe, senki nem tudja, miért kaptuk.

Aiden: *zúgolódva* Szerencsédre, mi?

Grayson: Hát, ja.

Aiden: Szóval cikinek tartod, hogy a tudósklub tagja vagy.

Grayson: Még jó. A klubtagok meg sem próbálták világgá kürtölni a részvételemet, mert jófejek. *lepacsizik az összes jelen lévő kockával, kivéve az öccsét, és megöleli Averyt*

Aiden: *rábámul* Tehát szégyelled a barátaid? A barátnődet?

Grayson: *visszabámul* Jézusom, dehogy. Állandóan velük lógok. Tényleg jófejek. És az emberek tudják, hogy bírom őket és büszke vagyok az én zsenimre. Folyton felvágok vele; imádom, hogy ilyen okos. *megpuszilja Averyt* Az esze az első dolog, amiről hencegek másoknak. Mindig azt mondom, hogy nem érdemlem meg őt.

Avery: De igen. És te is okos vagy. Remekül teljesítesz az első félévedben a főiskolán. Talán sportoló vagy, de ide is tartozol, közénk, kockák közé.

Aiden: *kitör belőle a röhögés*

Grayson: *sípcsonton rúgja Aident a székéből, majd kissé bűnbánó pillantást vet a kérdezőre* Azt azért nem mondanám, hogy a kockákhoz tartoznék, de kedvelem őket. Jól érzem magam velük, és tisztelem őket. Barátok vagyunk.

Aiden: Mondj, amit akarsz. Te is csak egy marha nagy kocka vagy, pont mint mi.

Grayson: Fogd be, lúzer. Közöm sincs hozzád. Mi a fenét keresel itt egyébként? Nem is kéne ebben az interjúban lenned.

Aiden: Én? A két társelnököt kérdezték, ha nem tűnt volna fel. Ezek mi vagyunk: Avery és én. Nem Avery és te.

Grayson: *megmerevedik a székében* Nem is voltál benne a tavalyi projektben. Ott hagytad a Tudósklubbot lógva, rémlik? Nem is vagy már tag!

Avery: *elkapja Grayson kezét, és megpróbálja megnyugtatni* Aiden igenis csapattag. Visszajött a múlt év végén, és mi visszafogadtuk.

*tétova bólogatás mindenkitől, kivéve Graysont és Libbyt, akik mindketten Aidenre merednek*

Avery: És Aidennek igenis sok köze volt a múlt év sikeréhez.

Grayson: Összetörte a szívedet!

Avery: Pontosan. Aiden nélkül nem tört volna össze a szívem, így nem lett volna projekt sem.

Grayson: *morog* Nekem megfelelne.

Avery: Nélküle, a Szívzűrterápia strébereknek nem történt volna meg. Te meg én nem történtünk volna meg.

Grayson: *sóhajt és elmosolyodik* Nyertél. *A kérdezőre vigyorog* Látod? Egyszerűen fantasztikus! Egy zsenivel nem lehet vitatkozni.

Avery: Az eredeti kérdésre válaszolva, azok az emberek, akik fontosak számunkra – a barátaink, a családunk – tudják, hogy mit értünk el tavaly, és ez az ami számít.

Levi: A gimis tudományos világban, az egész ország ismeri a Spanish Forks Gimnázium tudósklubját. Büszkék vagyunk erre a hírnévre.

Brandon: Nagyon is. És büszkék vagyunk Averyre és Graysonre, mindenre amit tettek.

Avery: Az, hogy az egész ennyire személyes volt csak még különlegesebbé tette.

Grayson: *rosszfiús mosolyt villant* És persze, még mindig élvezzük a győzelmünket. *szenvedélyesen megcsókolja Averyt, amitől Tara elpirul, mindenki más pedig csak szimplán felnyög*

Avery: *egy apró sikkantással eltolja magától Graysont* Grayson! Ezt már megbeszéltük! Nyilvánosan nem!

Grayson: *szemforgatás és egy sóhaj*

K: Nekem úgy tűnik, hogy mindannyian részei voltatok a kísérletnek, nem csak Avery és Grayson. Csupán baráti támogatást nyújtottatok, vagy ténylegesen részt is vettetek?

Brandon: Természetesen maga a kísérlet Avery-é és Graysoné, de mint csapat, mindannyian részeseinek éreztük magunkat. Mindenkit rosszul érintett az, hogy Aiden ott hagyta a klubbot. És amit Avery érzett? *megrázza a fejét* Avery és Aiden voltak az elnökök – a vezetőink – és hirtelen, az egyik teljesen összeroppantotta a másikat, és ezzel majdnem a csapatot is.

Aiden: ­*összerezzen, és a tekintetét lesütve bocsánatot mormol*

Avery: ­*megfogja Aiden kezét és megszorítja*

Libby: ­*Aident figyelmen kívül hagyva* Mint csapat, eléggé összezuhantunk. De aztán felbukkant Grayson, mint Avery lovagja lógós kosarasgatyában, és nemcsak a közhangulat javult, hanem a mi Averynk is.

Tara: Mindannyian azt akartuk, hogy Avery sikerrel járjon a projektjével, és túltegye magát a történteken. Segítettünk neki elérni a gyász különböző fázisait, amennyire csak tőlünk telt.

Levi: Ráadásul Graysont is befogadtuk, mint kabalafigurát, így az egész csoport dinamikája változott. Szóval ja, mindezek után, úgy érezzük, mind nyakig benne voltunk. Személyes volt ez mindenki számára. Averynek leginkább, de ő is közénk tartozik, ő a vezetőnk. Ami vele történik, az velünk is történik.

Avery: *rámosolyog a barátaira, és a szemei megtelnek könnyel* Köszi, srácok. Nélkületek nem ment volna. Határozottan közös erőfeszítés volt. Mindenki támogatott benne. Még Aiden is segített elérni az elfogadást, az utolsó fázisok egyikét.

K: *mosolyog* Szóval, mégiscsak többek vagytok, mint puszta csapattagok. Barátok vagytok.

Avery: *lelkesen bólogat* Legjobb barátok.

Libby: Mint egy család.

Aiden: Egy rendkívül diszfunkcionális család, Libby esetében legalábbis.

Libby: *szemforgatás* Legalább nem én vagyok a család idiótája.

Avery: *sóhaj* Srácok, ne már.

K: *megköszörüli a torkát, és finoman más irányba tereli a beszélgetést* Mi a legkirályabb dolog abban, hogy mind imádjátok a tudományt?

Aiden: Szerintem pont ez a legkirályabb a barátságunkban. Hogy mind imádjuk a tudományt.

Tara: Szeretem, hogy mindannyian önmagunk lehetünk, és nem kell amiatt aggódnunk, hogy mások esetleg kinevetnek azért, amit szeretünk.

Grayson: Kivéve, ha te vagy Levi. Ő kicsit fura, még a tudósklubhoz is. *Levire kacsint*

*egy pillanatnyi csend, majd az egész társaság felnevet*

K: *felhúzza a szemöldökét egészen a plafonig* Hű. Nos, hát, azt hiszem, az a fontos, hogy ti megértitek egymást. De valószínűleg sok ember nincs így ezzel. Hogy kezelitek, ha mások megbélyegeznek titeket, mint egy hordányi fura kockát a suliban?

Grayson: Emlékeztetjük őket, hogy a Spanish Forks giminek van egy sakk klubja is. *nevet a saját viccén*

Avery: *meglöki Graysont* Légy jó! Sun Li és Louis Sanchez mindketten a sakk klub tagjai, és nagyon aranyosak.

Grayson: De határozottan furábbak, mint a tudósklub. Nem ti vagytok a suli különcei.

Levi: Úgy érted, „mi”, Grayson. Te is egy vagy közülünk, ne feledd.

Grayson: *vigyorog* Már leérettségiztem, Levi. Nem vagyok kocka.

Levi: Igazán? Na és mi a fő tárgyad a fősulin?

Grayson: *sóhajt* Társadalomtudomány.

*mindenki nevet*

Brandon: *felhorkan* Határozottan közénk tartozol.

Grayson: *összeráncolja a szemöldökét* De nem vagyok kocka. Én menővé teszem a tudományt.

Avery: Igen, Grayson, és ezt szeretjük benned.

Grayson: *vigyorog* Én meg téged szeretlek.

Aiden: ­*felnyög* Már megint nem a kérdésre válaszolsz.

Grayson: *pislog* Mi volt a kérdés?

K: Umm, azt kérdeztem, hogy kezelitek, ha mások megbélyegeznek a suliban, mint különc kockákat?

Avery: Kiállunk egymásért.

Brandon: Kit érdekel, mit gondolnak a suliban? Boldogok vagyunk, jól érezzük magunkat. Azt csináljuk, amit szeretjünk, ráadásul mindezt barátokkal, akik megértik és osztják az érdeklődésünket. Mi másra lenne szükségünk?

Libby: *motyog* Hét percre a mennyekben Owen Jacksonnal.

Avery: *kuncog*

Grayson: Úgy érted, a fotófülkében?

Libby: *hatalmas mosolyt villant Graysonre* A kettő ugyanaz, függőlegesen jól megáldott barátom.

K: *nevetve* Ti vagytok a legjobbak! Nagyon szépen köszönöm, hogy időt szakítottatok rám ma, és kicsit jobban megismerhettünk titeket. Biztos vagyok benne, hogy ezek után mindenki rohanni fog, hogy előrendelje a Csókelvonó kockáknak nevet viselő következő részt. Egy élmény volt. Hajrá geekek!

Grayson: Ők igazából kockák.

K: Tessék?

Grayson: Ők kockák, nem geekek. Van különbség a kettő között. A kockák okosak, szeretnek tanulni. A geekek szenvedélyesen szeretik a hobbijaikat. Fanok, tudod.

Libby: Mint Levi.

Grayson: Igen! Levi egy tökéletes példája a geekeknek, a szerepjáték és Doctor Who iránti rajongásával.

Brandon: De kocka is, mert szereti a tudást és az akadémiai életet.

K: Rendben. Nos, köszönöm a fogalmak tisztázását. Akkor hajrá, kockák! És hajrá geekek, Levinek!

Levi: Köszi.

K: Szívesen. Szóval, akkor jöjjenek a rajongók kérdései.

Aiden: Vannak rajongóink?

K: Hát, Averynek, Graysonnek és Libbynek igen. Téged nagyrészt utálnak.

Aiden: *felsóhajt*

K: *rosszul érzi magát* Sajnálom. Csak, tudod, az emberek nagyon szeretik Averyt. Nehéz volt látni, hogy ennyire fáj neki az elvesztésed, és dühösek voltak rád, azért, ahogy bántál vele tavaly.

Aiden: Tudom. Gondolom, megérdemlem az utálókat. Én is utálom magam azért, amit vele tettem. Sok hibát elkövettem, amiket már nem tudok visszacsinálni, és amiket sose fogok megbocsátani magamnak. Csak azt szeretném, ha az emberek tudnák, hogy én tényleg szeretem Averyt. Sose akartam bántani, és a hátralevő életemet azzal fogom tölteni, hogy megpróbálom jóvátenni azt, ami történt.

Avery: Aiden, erre semmi szükség. Megértelek, még ha a világ nem is, és megbocsátottam neked.

K: Tudod, Aiden, nagyon szeretnélek téged meginterjúvolni, hogy megvédhesd és tisztázhasd magad. Visszajöhetek, ha gondolod. Kapnál egy kis reflektorfényt te is. Talán ez segítene abban, hogy a nagyérdemű egy kicsit jobban megértse a te nézőpontodat. Szerintem ők is örülnének neki.

Aiden: Ja, elintézhetnénk.

K: Nagyszerű! Akkor majd egyeztetünk. Mit szólsz a péntekhez?

Aiden: Jól hangzik.

K: Remek. Akkor majd találkozunk, ugyanaz a hely, ugyanaz az idő. Most pedig, tényleg nézzünk bele ezekbe a kérdésekbe, és utána mind mehettek a dolgotokra. Az első kérdés Libbynek szól.

Libby: Édes a győzelem.

K: Libby. A rajongóid nagyon szeretnék tudni, hogy mi a helyzet a macska-mániáddal.

Avery: *felhorkan*

Libby: Most szórakozol velem? A cicák a legcukibb állatok a világegyetemben. Jó reggelt! EZ NEM A LEGÉDESEBB DOLOG, AMIT VALAHA LÁTTÁL? De ami még ennél is fontosabb, rettentő intelligensek és van személyiségük. Senki nem utasítgat egy macskát, azt csinál, amit akar. Becserkészi a kevésbé okos zsákmányát a cukiságával, és aztán RAWR! Megvagy! A cicák istenkirályak.

K: Köszönjük, Libby. A következő Levinek és Brandonnak szól. Vannak olyan hobbijaitok, amiknek nincs köze a tudósklubhoz?

Levi: Nos, ahogy a többiek is említették korábban, nagy csodálója vagyok a videojátékok fantasztikus világának. Mindenféle játéknak, ha már itt tartunk – video, társas, szerepjáték… – aktívan LARP-ezek is (Live action role playing = szerepjáték élőben). Szeretek olvasni is, főleg sci-fit és fantasyt. L. P. Morgan a kedvenc szerzőm. Itt lesz Salt Lake Cityben egy dedikáláson, amire Brandon és én is megyünk. Eléggé be vagyunk zsongva miatta!

Brandon: Na ja. L. P. Morgan fantasztikus, jó buli lesz. Én is szeretek olvasni, de nem ragadok le egy műfajnál. Bármit elolvasok a fantasytól, a tankönyvekig. Szeretem az életrajzokat is. A videojátékokért nem vagyok olyan szinten oda, mint Levi, de társasozni szeretek. Főleg a stratégiai játékok kötnek le, meg azok, ahol más játékosokkal kell együttműködni, és maga a játék az ellenfél. Valamint a logikai játékokat is élvezem – szókirakós, meg hasonlók. De a kísérletezés a kedvencem. Igen magas az IQ-m, a zseni kategóriába tartozik, szóval fontos számomra az állandó tanulás. Szabadidős tevékenység gyanánt is szoktam kutatni, mert szeretem csinálni, vagy dokumentumfilmeket nézek, múzeumokba járok. De próbálok pihenni is, a barátaimmal lógni. Néha nehéz ennyire okosnak lenni. Nehéz kikapcsolni, tudod? Sose éreztem magam igazán normálisnak. Ha szünetre volt szükségem, akkor a családommal lógtam. Van két kishúgom, ikrek. Őrültek, és minden figyelmed lekötik, de szeretek velük időt tölteni, mert nem úgy néznek rám, mint egy különc zsenire, hanem mint a bátyjukra. Szóval, jó velük. Igazából, csak úgy általában a gyerekekkel szeretek lenni, ugyanebből az okból kifolyólag. Leegyszerűsítik a dolgokat, és néha szükséged van erre. Így sokat bébicsőszködök is.

K: Ez lenyűgöző! Te tényleg zseni vagy?

Brandon: *elpirul*

Avery: Az bizony! Nincs még egy olyan a világon, mint Brandon Campbell. Még az MIT is megtalálta idén.

K: Az MIT! Hány éves is vagy? Tizenhat?

Brandon: *vállat von* Elég menő volt. De nem fogadtam el az ajánlatukat. Be akarom fejezni a gimit, mint mindenki más. Majd megyek, ha leérettségiztem. Viszont részt veszek a nyári programjukban, ha vége a sulinak. Izgatottan várom.

K: *hitetlenkedve rázza a fejét* Ez elképesztő! Szóval, ki a következő? Grayson, ez neked szól: Milyen karriert szeretnél befutni a társadalomtudományok területén belül? Tudod, ha a kosarazás esetleg nem jönne össze.

Grayson: Ó, azt mindig tudtam, hogy sose leszek profi kosaras. Jó vagyok, de nem annyira jó. Nem vagyok első divíziós szupersztár, vagy bármi ilyesmi. Az NBA nem fog az ajtómon kopogtatni mostanság, de ez rendben is van. Szeretem a sportot, de sosem az volt az életem. Túl sok minden érdekel ahhoz, hogy ennyire csak egyetlen dolognak szenteljem magam, mint a profi atléták. És hogy mit szeretnék csinálni? Avery sok mindenre rádöbbentett a tavalyi projekt kapcsán, olyanokra, amikre még csak nem is gondoltam azelőtt. Jelen pillanatban úgy gondolom, talán szociálpszichológus szeretnék lenni. Szeretem tanulmányozni az emberek viselkedését, a különböző típusokat. A tudósklubbosok annyira mások voltak, mint a többi ember akiket ismertem, teljesen lenyűgöztek.

Levi: Te is egy kész tanulmány voltál a számunkra, Grayson.

Grayson: *felkuncog* Ebben biztos vagyok. De komolyan, a klub elsőre kicsit kiakasztott, de kíváncsivá is tettek. Aztán pedig, ahogy segítettem Averynek és láttam a változást rajta – tetszett, hogy a része lehetek a folyamatnak. Tetszett, hogy jobbá tettem az életét, és azt hiszem, tetszene, ha ezt más emberekkel is meg tudnám tenni.

K: Ó, ez olyan édes!

Grayson: *rávigyorog a kérdezőre* Ez vagyok én. Édes, érzékeny, gondoskodó Grayson.

Aiden: *összeráncolja a szemöldökét*

Avery: Ez így igaz. Ez az, amit mindig is szerettem benne. Szereti elrejteni az édes oldalát, de határozottan ott van a felszín alatt, és igazán lenyűgöző.

K: Ti ketten rettentő cukik vagytok együtt! És a történetetek is fantasztikus! De Avery, mi a helyzet veled és Libbyvel? Mind tudjuk, hogyan találkoztatok és barátkoztatok össze a Kennedy testvérekkel, de te és Libby pont annyira közel álltok egymáshoz, mint Avery Aidenhez és Graysonhöz.  Hogyan lettetek barátok?

Avery: Ó! Nos, ez könnyű kérdés. Az óvoda első napján találkoztam Libbyvel. Mindig problémáim voltak a szorongással, különösen társaságban. Aiden és én ugyanazon az évfolyamon voltunk, és ugyanabba a suliba jártunk, de külön csoportba kerültünk az oviban. Amikor az első reggelen külön sorba állítottak minket, sírni kezdtem. Libby pont mögöttem állt, és megkérdezte, mi a baj. Elmondtam neki, hogy félek, mert a barátom nem ugyanabba a csoportba került. Ő erre azt mondta, hogy neki sincs egy barátja se a csoportban, szóval lesz a barátom, hogy ne féljek. Megfogta a kezem, egy padba ültünk, és azóta legjobb barátok vagyunk.

K: Hűha, ez elképesztő! Nem tudom elhinni, hogy ilyen régóta ismeritek egymást. Biztos rengeteg közös emléketek van.

Libby: Egy egész életre való.

K: Ha már emlékeknél tartunk, Grayson, sokan kérdezték, hogy mi a legemlékezetesebb pillanatod Averyvel.

Grayson: *ördögi vigyor* Tényleg kérdezni kell? A zuhany, természetesen! Soha, soha nem fogom elfelejteni.

Avery: ­­*sóhaj* Grayson, vedd komolyan a kérdést. Légyszi!

Grayson: Komolyan vettem! Nem csak arról van szó, hogy együtt voltunk a zuhany alatt, Aves. Vagy hogy egyikünk meztelen volt. Vagy hogy észbontóan mutattál abban a vizes pólóban…

Avery: Grayson!

Grayson: De komolyan, Aves, sokkot kaptam aznap. Örökre megváltoztam. Azelőtt mindig csak a kis Avery Shaw voltál számomra, a hülye öcsém kis stréber barátnője. Gyakorlatilag egy kishúgként tekintettem rád. Ismertelek, de sose figyeltem rád igazán. Aztán, hirtelen, rájöttem, hogy igazi vagy. Gyönyörű és sebezhető. Ez volt az első alkalom, hogy tényleg láttalak téged, magad miatt. És már akkor tudtam, amikor öleltelek, miközben millió darabra hullottál a karjaimban, hogy vigyázni akarok rád. Hogy segítenem kell neked, meg kell védjelek. *a hirtelen jött érzelmek miatt megköszörüli a torkát* Abban a pillanatban megváltozott az életem, Aves. Megváltoztam, mint ember. Te változtattál meg.

*közös sóhaj a világ összes lányától*

Avery: ­*elpirul, és Grayson megcsókolja őt – egy édes csókot nyom a szájára, ami miatt Avery nem haragszik meg rá*

K: *még mindig elragadtatva* Na és mi a helyzet veled, Avery? Mi a kedvenc emléked Graysonnel?

Avery: *szintén teljesen elbűvölve* Bár mondhatnám én is a zuhanyt, de sajnálatos módon rám nem volt olyan hatással, mint Graysonre. Annyira ki voltam borulva, hogy alig fogtam fel, mi történik. Sokkal fokozatosabban változott meg a viselkedésem Grayson irányába. Olyan volt számomra, mint egy bátyj, pont ahogy ő is testvérként tekintett rám.

Grayson: Igazából, ő egy undi idősebb testvérként gondolt rám. És ezt szerette is hangoztatni.

Avery: ­*vigyorogva* Nem tagadom, az voltál. Talán ezért is telt több időbe beléd szeretni.

Grayson: Talán csak ennyivel fantasztikusabb vagy nálam.

Avery: Képtelenség. De különben is, azt hiszem a legemlékezetesebb pillanat Graysonnel az volt, amikor elvitt bulizni és megtanított táncolni.

Grayson: Mmmm, az egy jó emlék.

Avery: Azelőtt sosem töltöttem időt senkivel a szűk baráti körömön kívül, és hirtelen ott álltam egy fősulis bulin. Annyira a komfortzónámon kívülre esett a dolog, hogy alig kaptam levegőt. Szó szerint rettegtem, de Grayson egész este ott volt velem, és segített leküzdeni a félelmemet. Tudom, hogy ott ragadni a stréberrel, aki nem iszik, táncol, vagy beszélget bárkivel is, és nem fog smárolni vele, nem igazán vette fel a versenyt azokkal a bulikkal, amikhez Grayson szokott. De mégis ott maradt velem, és még úgy is tűnt, hogy jól érzi magát. Aznap este rájöttem, hogy Grayson nemcsak a plusz kreditért lóg velem, vagy mert sajnál, hanem mert tényleg törődik velem és szeret velem lenni.

Grayson: Hát persze, hogy így volt.

Avery: Aztán pedig táncoltunk… *megborzong a gondolatára és elpirul* Az volt az a pillanat, amikor teljesen belezúgtam Grayson Kennedybe, még ha nem is voltam kész ezt elismerni. Már nem csak Aiden őrült, idegesítő, és igen, undi bátyja volt a számomra. És mikor rájöttem, hogy meg akarom csókolni, hogy tényleg, tényleg kedvelem, tudtam, hogy meg fognak változni a dolgok.

Grayson: *kuncog* Beletelt némi időbe, Aves.

Avery: *szemforgatás* Összetörték a szívem, kösz szépen. Neked pedig volt némi hírneved, amin nehéz volt túllépnem.

Grayson: *önelégült mosoly* Nos, emiatt ne aggódj. Most már igencsak másféle hírnevem van, kösz szépen.

Libby: *felhorkan* Miféle hírnév? Totál papucs?

Grayson: Pontosan. Elvesztettem a nőcsábász hírnevem. *játékosan felsóhajt* De megérte.

Avery: *oldalba böki Graysont* Nagyon elbűvölő.

Grayson: Meglehet. De ez nem jelenti azt, hogy nem igaz, amit mondtam. Te mindent megérsz, Aves. Szeretlek.

Avery: Én is szeretlek.

K: Óóóó. Azt hiszem, ez egy igazán édes befejezése ennek az interjúnak. Mindenkinek nagyon köszönöm a közreműködést!

Forrás

Reklámok

LOL hét: Karakterinterjú a Szívzűrterápia strébereknek szereplőgárdájával” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

