Extra tartalom · Kedvencek · projekt

10 Kedvenc Forbidden idézetünk

Mint azt már azt korábban olvashattátok 2017. február 6-12. között Tabitha Suzuma Forbidden című könyvének szentelünk egy teljes hetet. Kezdésként a  tíz kedvenc idézetünket gyűjtöttük egy csokorba, szöveges és képes formában egyaránt.


Amióta a vekker reggel kiugrasztott az ágyból, csak erre a pillanatra várok, de most, hogy végre itt van, furcsa ürességet érzek. Mint gyermekkoromban, mikor izgatottan robogtam le a lépcsőn, de azzal kellett szembesülnöm, hogy a Mikulás nem rejtett el semmit a harisnyánkban; hogy a Mikulás nem más, mint az a részeges némber a nappaliban, aki kómásan fetreng a nappaliban a három szesztestvérével. -15. oldal

 Mindig az első lépés a legnehezebb. – 144. oldal
forbi1idezet
Nagyobb méretért jobb klikk, majd kép megnyitása új ablakban 😉
Azt hiszed, senki nem ért téged, mondanám szívem szerint, de tévedsz. Én megértelek. Nem vagy egyedül. -34. oldal

Az érzelmekre nem vonatkoznak a törvények, a tiltások. Senki sem szólhat bele, milyen mélyen és szenvedélyesen szeretjük egymást. Értsd meg, Maya, ezt senki sem veheti el tőlünk! -237. oldal
forbi3idézet.png
A sorsom, az egész életem, ez a kemény, rögös út, ugyanazt az egy célt szolgálta. Vakon követtem, megtépázva és elgyötörten botladoztam rajta, miközben fogalmam sem volt, hova vezet, és nem is sejtettem, hogy minden egyes lépéssel közelebb jutok a tekervényes, sötét alagút végéhez. És most, hogy megláttam a fényt, most, hogy itt vagyok, legszívesebben a tenyerembe zárnám, örökre belekapaszkodnék, hogy mindig visszatekinthessek rá – az új életem kezdetére. Minden, amire valaha vágytam, ebben az egy pillanatban sűrűsödik össze, itt és most. A nevetés, az öröm, a mi hatalmas szerelmünk. Ez a boldogság hajnala. Minden most kezdődik el. -333. oldal

Mert az érzések már itt kavarognak bennem – a szerelem, a vágyakozás, a sóvárgás, hogy végre megérintsenek, az ábránd, hogy végre megcsókoljanak -, csak éppen nincs konkrét tárgyuk. – 158. oldal

Csupán az a bökkenő, hogy ha egyszer belekóstolsz a földöntúli boldogságba, és felsejlik előtted a Paradicsom, megrészegülten hajszolod tovább. És már semmi sem lehet olyan, mint azelőtt. Beszürkül az életed. A világ unalmas, egysíkú hellyé válik, ahol többé semminek sincs értelme. -173. oldal
forbi4idézet.png
Tartsatok velünk, hisz lehetőségetek lesz jobban megismerni az írónőt, illetve magát a könyvet is!


zsebi_bio

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

