Értékelés · General Press Kiadó · Romantikus könyvek

Susannah Nix: A ​szerelem kódja (Kémialeckék 1.)

STEM? IT? HUMOR? ROMANTIAKA? Mivel én is informatikai területen dolgozom úgy gondoltam, hogy ez a könyv tökéletes választás lesz számomra. Romantikus, humoros és meg van benne az informatikai világ szépsége is. Lényegében hozta az elvárt szintet, de azért voltak problémáim is a regénnyel, de arról majd kicsit később.

A történet főszereplője, Melody Gage, friss diplomás, aki új állást kezd Los Angelesben, egy rakétatudományi cégnél. Melody intelligens és elkötelezett, de szociálisan kissé esetlen, ami gyakran komikus helyzeteket eredményez. Az új városban és munkahelyen való beilleszkedés közben találkozik Jeremy-vel, egy vonzó és sármos férfival, akivel korábban már volt egy rövid találkozása, és nem is akármilyen. Élete legjobb éjszakáját töltötte el a férfival amikor még egyetemre járt, majd azt gondolta, hogy örökre elváltak útjaik. Most újra összehozta őket a sors és Melody és Jeremy kapcsolata kezdetben szikrázik, de számos akadályt kell leküzdeniük, beleértve a múltbeli sérelmeket és a munkahelyi kihívásokat.

Nagyon erősen indult a regény és nagyon könnyen beszippantott. Melody karaktere bár kicsit esetlen, de könnyen szerethető. Bár sosem értem, hogy az ennyire okos lányok, hogy nem látják sose a nyilvánvalót 😀 . De mindegy. Viszont Jeremy az a tipikus nőcsábász, aki egyből elcsábít mindenkit, akit csak tud. Számomra ő már kevésbé volt szerethető főleg a múltbéli tettei miatt, de adtam neki egy esélyt a karakterfejlődés jegyében.

Külföldi borítók

Ami viszont furcsa volt a könyvben és számomra kicsit életszerűtlen, hogy szinte mindenki összejött mindenkivel és ez a másikat nem zavarta. Most nem spoilerezem el, hogy ki kivel, de tényleg szép kis szerelmi sokszögek vannak a történetben. A másik kicsit neccesebb pontja a regénynek az IT. Szerintem az írónőnek fogalma sincs arról, hogy milyen szakmát is akart ő adni Melodynak. És persze, nem bízzák a legfontosabb feladatokat egy kezdőre, de nekem nem volt tiszta, hogy akkor pontosan mi is a szerepe vagy munkaköre az IT szektorban.

A furcsaságok ellenére élveztem a könyvet és elég gyorsan ki is olvastam. Erotikus jelenetektől mentes, könnyed kis limonádé történet. Tök jól kikapcsolt, mert pont jó sok fantasy könyv után álltam neki és kellett valami egyszerű romantika az agyamnak.

Hozzászólás