ajánló · Érdekességek · booktag · projekt · prológus

Mesevilág – Book Tag

Nemcsak azért különleges ez a Book Tag- mert mi találtuk ki, és mert a forrás feltüntetésével bármikor elvihetitek, de azért is, mert ezúttal vendégbloggerünk, Arwen válaszai is szerepelnek benne. Jó szórakozást kívánunk a mesék birodalmában. Mindig jó érzés újra gyereknek lenni.

Kapcsolódó kép

HÓFEHÉRKE – a nekrofil herceg: Egy könyv, ami annyira ledöbbentett, hogy szinte már meg is botránkoztál, hogy miért teheti meg ezt veled…

Arwen: A csavar fordul egyet Henry Jamestől. S bár nekrofília nem volt benne, nem voltunk messze attól sem.

Lorelei: Gerencsér János: Kósza utak legendája Negatív értelemben. Az egész könyv olvasása olyan élmény volt, mintha az írást, az olvasás szeretetét igyekezne kiparodizálni vagy a földdel egyenlővé tenni. A lényeg, ha az országod veszélyben, menekülj vidékre és agyagozz!

Luca: Tabitha Suzuma Forbidden. Nem tudom mire számítottam, amikor elkezdtem, de az biztos, hogy nem arra, amit a könyvben találtam. Megmozgatta minden egyes érző részemet és még most is amikor belegondolok, elfog a sírhatnék. De ennek ellenére is ajánlom mindenkinek, mert csodálatos könyv. (Reklám helye.)

Zhatria: Papírhercegnő. Szerencsémre csak Zsebi előadásában hallhattam minden nap a következő remek kis fejezetet. A 34 -nek kinéző ám 17 éves csaj, akit holmi khm nagy répával sétafikáló szépfiúk kikötöznek (mert hát miért ne lóbáljuk azt a répát nyílt terepen? Ha nagy van, hát tessék kitenni! Mindenki irigykedhessen), folytatva a majdnem megerőszakolásával miután nagyrépás herceg megmenti és jól elrépáznak kettecskén, de hercegnőnk nem bírja ezt a sok zöldséget és lelép. Ezért várhatjuk a következő kötet meddig fajul még. Kitudja talán még a cukkini meg a padlizsán is előkerül :O. Nos én remekül mulattam, de ez a könyv csakis Zsebi remek szenvedős előadásában kibírható. Akik bírják a piacot vihetik a könyvet, de engem kofák kíméljenek!

Mancs: Cassandra Clare: Éjfél kisasszony. Jó ég! Clare mestere a gyilkos zárlatoknak, és ez nem volt másképp az Éjfél kisasszony esetében sem. Kiszámíthatónak tűnik, aztán a végén akkora pofont kap az olvasó, hogy alig tér magához!

Kapcsolódó kép

CSIPKERÓZSIKA – álomkór: A könyv, amelyik helyett szívesebben aludtál, mert annyira nem kötött le:

So-So: A Párválasztó harmadik része volt olyan nagyon semmilyen nekem. Könnyen és gyorsan lehetett olvasni, de kiszámítható volt és nem túl izgi.

Zsebi: Bessenyei Gábor: A jövő harcosai. Mondjuk mindig nagyon szívesen alszom, nem kell ahhoz rossznak lennie a könyvnek és sajnos mostanában inkább az alvást választom, mint az olvasást. De a jövő harcosain az élet nagy kérdésein merengtem és azon, hogy mit is fogok enni ebédre.

Luca: Ide kéne a Dílnek jönnie? Az a baj, hogy azt utáltam, úgyhogy inkább hagyjuk XD Helyette mondanám Katie McGarry: Feszülő húr című könyvet, aminek alapsztorija előtte már kétszáz másik könyvben is megtalálható volt, de az írónőnek még is sikerült megfognia vele úgy, hogy csak faltam a sorokat, amíg a végére nem értem.

Mancs: Susan Ee: Angelfall. A jó Isten mentsen mindenkit attól a könyvtől.

Petra: Kémiakönyv, fizikakönyv… Soroljam még? XD Azt hiszem, mindenki aki még tanul egyetért velem – néha sokkal többet profitálhatunk egy jó alvásból a képletek felett, mint hogy hajnalig ott görnyedjünk felette. Ha más nem, legalább nem karikás szemmel érkezünk vizsgára. XD

Kapcsolódó kép

HAMUPIPŐKE – a legkisebb lány karrierje – Egy könyv, ami úgy úszott a klisében, akár a nyeletlen balta, te mégis szeretted:

Timi: Hát ez kb az összes LOL könyvre igaz.

Petra: Ide nagyjából minden LOL könyvet be tudnék sorolni amit olvastam. XD

Cersei: Judith C. Brown: Szemérmetlen cselekedetek. Ki gondolta volna, hogy egy leszbikus apácáról fog szólni, akit egész véletlenül még el is ítélnek?

Macsii: Tera Lynn Child – Hableányok kíméljenek

Képtalálat a következőre: „red riding hood”

PIROSKA ÉS A FARKAS – félrevezetés: Egy könyv, ami nem az volt, aminek látszott:

Arwen: Ruth Ware-től a Sötét erdő közepén. Bár 4 csillagot adtam neki, de én egy sokkal ijesztőbb, bonyolultabb krimit vártam a fülszöveg alapján.

Lorelei: Elle Kennedy: The Deal. Szerintem ehhez nem is fűznék semmit.

Fancsali: Legutóbbi olvasmányom, a Caraval volt ilyen. Sokkal több mágiára és őszintén megmondom, sokkal silányabb sztorira számítottam, de kellemeset csalódtam.

Képtalálat a következőre: „jancsi és juliska”

JANCSI ÉS JULISKA – tökéletes páros: Egy könyv, amelyben a főszereplők tökéletes párost alkotnak, de legalább is minden hibájukkal együtt szerethetőek:

Arwen: Szerintem így nyernétek lottót: Feyre & Rhysand. Mármint, említhetek itt bárki mást is? Mert szerintem nem. 😀 Az ideális kapcsolat, ahol mindkét fél egyenlő, odavannak egymásért, és ki is tudják mutatni a szeretetüket.

Timi: Róbert Katalin: Szelídíts meg! Róka és Kisherceg a best. Imádom őket.

RavenS: Alwyn Hamilton: A homok leányából Amani és Jin bombajók együtt. Egy sima beszélgetéssel kihozzák belőlem a fangirlt. Ugyanez a helyzet Tainával és Calderonnal, de hát ők minden ilyen felmerülő kérdésnél adottak nálam.

Mancs: Jaj, hát még mindig nem tettem túl magam a Caravalon, úgyhogy Julian és Scarlett párosa ugrik be először. Habár nehezen találtak egymásra, végül (mint mindig) az igaz szerelem győzött és nemcsak ők, de az én lelkem is boldog, amiért így történt.

Cersei: Még mindig magamra, meg a Jaime fiúra szavazok!

Képtalálat a következőre: „101 kiskutya”

101 KISKUTYA – ember-nem ember: Egy könyv, amelyben az állatok túlszárnyalták az embereket:

Arwen: Nekem most csak a Wesley, kedvesem jut eszembe, ahol egy gyöngybagoly életét követhetjük nyomon. Végül is ott ő túlszárnyalta az embereket, szó szerint is. Mindenkinek tudom ajánlani, nagyon szívszorító és érdekes olvasmány.

RavenS: Annyi halál biztos, hogy Xemerius az Időtlen szerelem trilógiából elviszi a showt a hátán, pedig sok a rettentő jó karakter benne. De Xemeriusból bár csak egy van, és igazából csak Gwen látja, ugyanis egy vízköpő démon, simán elnyeri a legjobb karakter díját.

Fancsali: A sárkány állatnak számít? Mert akkor Eragon. Saphira, a sárkány volt az egyik kedvenc szereplőm, lazán túlszárnyalta az embereket.

Zhatria: Nos, a Hobbitban Smaug viszi a pálmát. Végigalukálja az egész szenvedést míg elmásznak hozzá a törpök, aztán kimegy röpköd egy kicsit közben odapörköl mindenkinek meg feléget pár házat. Komolyan Tolkien akkor hibázott a legnagyobbat mikor kinyírta. 😦 #sarkanyokaviláguralomra

Macsii: Nem olvastam még olyan könyvet, amiben túl nagy hangsúly volt az állatokon

Kapcsolódó kép

ÓZ, A CSODÁK CSODÁJA – hármas út: Egy könyv, ami megváltoztatta az életedet:

So-So: Nanny McPhee könyvek. A Kincskereső kisködmön elvette, ez visszahozta a harmadikos énem olvasási kedvét.

Cersei: Ha már hármas út, akkor én mindenképpen az Oidipusz királyt mondanám Szophoklésztől.

Timi: Deal!!!! Na jó ez csúnya volt, fogadd el, hogy túl szép lett volna, ha valamilyen úton módon nem kerül bele a Book Tagbe ez az örökzöld könyv. A könyvek általánosságban változtatják meg az életemet, nem egy konkrét könyv.

Zsebi: Borbíró Andrea – Gönczöl Katalin – Kerezsi Klára – Lévay Miklós: Kriminológia. Ha éltetek világmegváltó könyvet ez az. Legszívesebben a Dunába vetném magam minden alkalommal, amikor ebből kell tanulnom. És, hogy miért változtatta meg az életem? Mert végre rájöttem, hogy mivel NEM szeretnék foglalkozni. Csak 5 évembe telt, de végre megvilágosodtam és jövőre remélhetőleg valami olyannal fogok foglalkozni, amit szeretek is.

Képtalálat a következőre: „anasztázia”

ANASZTÁZIA – túlélés: Egy könyv, amelyet magaddal vinnél egy lakatlan szigetre:

Arwen: Ez kegyetlen kérdés. Nem tudom miért, de Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában címűt vinném, pedig nem is hosszú, de egyszerűen úgy érzem, hogy ők ketten megvigasztalnának, és nem érezném magam annyira magányosnak.

Lorelei: Marissa Meyer: Winter. Jó hosszú és már ezer éve várja, hogy elolvassam, szóval help, legyen vége a zh időszaknak, hogy végre nekiállhassak!

Zsebi: Látom magam előtt, ahogy RavenS a válaszokat olvasva a fejét rázza, majd megkérdezi a group chatben, hogy Zsebi, csak Sarah J. Maas könyvet tudsz a booktageinkbe írni? Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury-t vinném magammal, mert Rhysből sosem elég.

RavenS: Lakatlan szigetre az ember lakatot vigyen, ne könyvet. Bár, lehet, hogy bevágom mellé az Archívumot, csak hogy kulcsom is legyen a zárhoz.

 


cersei_bio

Hozzászólás