ajánló · Érdekességek · Évösszegző · booktag · Extra tartalom · prológus

2017 – Szilveszteri Book Tag!

Eltelt egy újabb esztendő, nálunk pedig könyvekből nem volt hiány, az már persze más kérdés, hogy a felhalmozott éves mennyiségből mennyit sikerült elolvasnunk.  A 2017-es évet többek között egy Book Taggel is szeretnénk elbúcsúztatni. Bátran vigyétek el, és összegezzétek vele az éveteket ti is, csupán arra kérlek titeket, hogy forrásként tüntessetek fel minket!

Lencseleves – Egy könyv, ami szerencsét hozott:

Zsebi: Most megint írjam a Kriminológia tankönyvet? 😀 Nem hinném, hogy lenne szerencsét hozó könyvem, de ha mindenképp szeretnél egy választ, akkor legyen Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései, mert csak. Imádom és amíg meg nem szereztem a hőn áhított borítóval nem jöttem haza Angliából. Bár, ha ebből a szempontból nézzük, akkor pont, hogy nem hozott szerencsém, mert inkább ott kellett volna maradnom. Na mindegy…

Timi: A szerencsétlenek táborát erősítem, így bármennyire is varázslatos egy könyv, ahhoz nem elég, hogy nekem szerencsét hozzon.

Luca: Nincs ilyen könyv, mivel olyan szerencsétlen vagyok, hogy minden könyvben képes vagyok hasra esni, megölni, leszúrni és megverni magamat…

So-So: Belgyógyászat propedeutika alapjai, ötöst kaptam. ;D Amúgy inkább peches könyvem volt idén. Szegény The song rising (a Csontszüret 3. része) nem akart megérkezni, mert a kiadó nem biztosított példányt az eladónak és jó pár e-mailembe került mire közölték, hogy bocsika nem lesz. Aztán mégis lett. Akár szerencsének is mondhatjuk, szívrohammal kombinálva.

Uszáma: V. E. Schwab: Egy sötétebb mágia – Annyira fantasztikus ez a kérdés, hogy hirtelenjében nem is tudom, volt-e egyáltalán olyan könyv, ami szerencsét hozott volna bármilyen tekintetben. Végül azért esett az Egy sötétebb mágiára a választásom, mert én is részt vettem volna a Prológus kerekasztal-beszélgetésén, azonban bizonyos problémák (rüh) miatt nem tudtam megmutatni fantasztikus képességeimet. Bár a vakarózás biztos feldobta volna az amúgy is kicsattanó produkciót. Bocs srácok ilyen a kollégiumi élet.

Cersei: A Biblia. Pont jól jött, legalább nem kezdtem bukással az első félévemet az egyetemen. Részleteket kellett olvasni, és a részletekben volt incest (vérfertőzés) is. Lehet bevonzotta nekem a hármast?

Virsli – Egy könyv, amelyet csak akkor szabad elolvasni, ha már megvetted a folytatását is:

Timi: Holly Black, Cassandra Clare: A vaspróba. Ha nem akarsz napokig/hetekig azon rugózni, hogy na mi lesz, akkor mindenképpen ajánlatos nem csak a második részt, de az összeset beszerezni.

Lorelei: Bármelyik könyv Böszörményi Gyula Ambrózy könyvei közül. Jobban kínoz mint a kialvatlanság egy kiadós zh időszak után.

Mancs: Most épp így vagyok a Caravallal. Alig várom, hogy megjelenjen a Legendary, túl izgalmas volt, ahhoz, hogy ennyit várjak rá!

Netra: Colleen Hoover & Tarryn Fisher Never never sorozatára ez nagyon igaz… Olyan függővéggel ért véget az első két rész, hogy csak a fejemet fogtam, és máris lázasan kaptam a folytatásért.

Pezsgő – Egy könyv, ami után pezsgőt bontottál, mert végre túl voltál rajta:

Zsebi: Papírhercegnő. Tejóég, hogy mennyire rossz az a könyv. Gangbang princesst soha többet nem szeretném látni!

Noémi: E. Lockhart – Hazudósok című könyve nincs háromszáz oldal, korábban mégsem szenvedtem még ennyire egy ilyen rövid történettel. Sokan szeretik, így próbáltam meglátni a regényben azt a jót, amit sokan megtaláltak, de nem ment. Hála égnek, hogy soha nem kell újra olvasnom.

Lorelei: Victoria Aveyard: Üvegkard Hogyan rontsunk el egész könyvsorozatokat egyetlen unszimpatikus főhősnővel, aki miatt a gonosznak szurkol majd az olvasó, mert az legalább valamivel értelmesebb karakter? című, írói kézikönyvünket láthatták.

Luca: Uhuu… Mondom a Díl is mindenhova talál magának egy helyet. 😀

Netra: Erin Watt: Broken Prince… A sorozat első kötetével még nem voltak különösen nagy problémáim, de ez… Istenem… Bottal sem piszkálnám meg a folytatást, az tuti.

So-So: Elnézést, hogy mindig ezzel jövök, de az Anatómia atlaszomat legszívesebben máglyahalálra ítélném. Miután meglett a szigorlatom még pezsgőzni sem volt erőm, de képzeljük oda, hogy megtörtént.

Kocsonya – Egy könyv, amelyet a legundorítóbb dolgok közé sorolnál:

Noémi: A hűség kutyáknak való című írás ugrott be elsőként a témáról, aki olvasta, sejtheti miért. A könyv olyan témákat boncolgat és olyan részletességgel, ami olykor már az undorító szót juttatta eszembe. De az is lehet, hogy csak én vagyok túl romantikus a műhöz.

Lorelei: T.S.Thomas: Londinium hercege A kannibalizmusról szól, eww, nem kellemes téma egy finom kis nassolni való mellé.

Mancs: Tizenhárom okom volt. A legbénább okokat sikerül felvonultatni ebben a könyvben, és még sorozatot is kellett belőle csinálni. Meh.

Netra: Wattpad “könyvek” játszanak? 😀 Annál lejjebbi szintet nem nagyon tudok mondani… De hogy igazi regényt is említsek, legyen A szürke ötven árnyalata. Még mimdig nem értem, hogy bírják azt olvasni az emberek.

Macsii: Lora Leigh – Buja fiúk

So-So: A teljes Könyvmolyképzős NA irodalom. Komolyan, muszáj szegény pasikat így félmeztelenül az összes ilyen könyvön gyakorlatilag prostituálni? Még én érzem magam rosszul a kreativitás hiánya miatt, és a Montmartre negyed a NA könyvek polcánál esküszöm barátságosabb éjszaka. Lassan óvszerrel merek csak elmenni azok mellett a polcok mellett, nehogy megfoganjak valamelyik kockahastól.

Uszáma: Kelly Oram: Cinder és Ella – Ótó. Lol.

Éjfél – Egy könyv, amelyből musicalt csinálnál, és egész éjszaka azt nyomatnád buli helyett:

Zsebi: Van egy olyan tippem, hogy ide RavenS az Operaház fantomját fogja írni, én meg mondjuk a legújabb fangörcsölős könyvemet A papírmágust.

Timi: Kegyetlen szépség, mivel ez egy retelling (Szépség és a Szörnyeteg) tuti, hogy nagyon jó musicalt lehetne belőle csinálni.

Luca: ACOTAR? XD Maybe Someday, egyszerűen szívszorító, de gyönyörű történet. Ha sírós musicalt szeretnék mindenképpen ezt választanám.

Macsii: Kiera Cass – A párválasztó

Cersei: Szerencsére a hollandok, németek megoldották, A három testőrből van musical, úgyhogy be is kapcsolom, és nyomatom éjfélig. A pillanat, amikor legalább megkísérlik kielégíteni vágyaid… Ahh, unverkennbar, Nirgends duftet der Sommer so herrlich wie hier in Frankreich! Akarom mondani, felbecsülhetetlen!

Uszáma: Rácz-Stefán Tibor: Mikrofonpróba – Amúgy is a könyv nagyrészt a zenére és táncra épül, így nem is választhatnék jobb könyvet ide. Már az értékelésemben is említettem, hogy megnézném a belőle készült filmet.

Újév – Egy könyv, amelyet az újévben is ugyanolyan lelkesedéssel olvasnál, mint az óévben (2017-es olvasmány!):

Noémi: A Jótett helyében talán az idén olvasott könyveim közül a leghosszabbik történet, mégis ezt venném újra a kezembe, mert zseniális volt, és annak ellenére, hogy a Jók és rosszak iskolája sorozat harmadik része, ugyan azt a varázst és hangulatot közvetíti mint az előzményei.

Mancs: Cassandra Clare – Éjfél kisasszony. Bármikor a legnagyobb lelkesedéssel kezdenék bele újra, nagyon szerettem!

Netra: Sabaa Tahir: Szunnyadó parázs c. regényét, ugyanis szégyen szemre abszolút nem emlékszem semmire a sztoriból, csak az érzésre, hogy nagyon imádtam.

Macsii: Sarah J. Maas – Tüskék és rózsák udvara

So-So: The Bear and the Nightingale. Katherine Arden könyve örök szerelem lesz nekem úgy érzem. Jöhetne már a harmadik rész :3.

Cersei: Szerintem 2018-ban is ugyanúgy utálnám a Dílt, és előbb tenném le a középfokú nyelvvizsgát angolból, minthogy Kennedy remekművét még egyszer lekínozzam.


cersei_bio

Hozzászólás